Sivut

22.9.2012

Blogihaaste from Katja

Haastettujen pitää

1. Kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Vastata myös 11 kysymykseen jotka haastaja on määrännyt.
3. Määrätä 11 kysymystä haastetuille.
4. Kertoa onnekkaille haastetuille.


Yksitoista asiaa minusta itsestäni

1. Tykkään piirretyistä.
2. Opiskelen tällä hetkellä maalarin ammattitutkintoa.
3. Inhoan kaikkia pitkäjalkaisia hyönteisiä.
4. Minulle on tulossa koira (vk39)
5. Olen riippuvainen kahvista.
6. Pidän keskenäni "marttakerhoa", eli kudon, virkkaan ja teen muitakin käsitöitä.
7. Tykkään toimia kuskina. (kaikille rakkaille juoppoystävilleni)
8. Etsin kaiken tiedon internetistä, ja AINA kirjoitan kaiken paperille.
9. Suklaa on intohimoni.
10. Käytän vain vähän alkoholia.
11. Autossani on melkein 200 timanttia.

1. Mikä on mielestäsi paras luonteenpiirteesi?
 Iloisuus ehdottamasti. Hyvin harvoin, olenm vihainen tai surullinen. Ja tykkään piristää muita ihmisiä kaikin mahdollisin keinoin.
2. Mikä on noloin tilanteesi?
Tää onki paha. En osaa sanoa. Mitään järkyttävän noloa minulle ei ole tapahtunut. Mutta yksi voisi olla se kun noin puoli vuotta sitten olin ajamassa autoani parkkiin, mutta kuinkas ollakkaan, bensa loppui risteyksellä keskustassa. Onneksi oli pari nuorta miestä auttamassa minua työntämään autoni sivuun. Silloin nolotti. 
3. Miksi kirjoitat blogia?
Haluan kertoa omia ajatuksiani muille ja kun sisustuksesta kerron, toivon että muut voisivat ottaa kuvista vinkkejä tms.
4. Mikä on paras ruumiinosasi?
Peppu. Se on aina ollut eikä muuksi muutu. Sitä en muokkaisi millään tavalla koskaan.
5. Onko sinulla mitään haaveita?
Ainahan niitä haaveita on. Omani ovat pieniä ja "todennäköisiä". Nyt päälimmäisenä haaveena taitaa olla tuo koira ja toivon myös että Luca ottaa uuden kodin ja meidät vastaan innolla.
6. Kuka on sinusta tärkein lähipiirissäsi?
Tämä on myös aika vaikea. Näitäkin on muutama, mutta hekin ovat tietysti Äiti. Paras ystäväni Satu kuuluu tärkeimpiin ja avokkini Jari. 
7. Lempiruokasi ja -juomasi?
Juomana ehdottomasti kahvi. Ruokana varmaan itsetehdyt jauhelihapihvit ja valkosipulikermaperunat.
8. Miten kuvailisit sanaa ikkunamainen?
Apua. Enhän minä edes tiedä mitä tuo tarkoittaa. Hmm.. ikkunamainen, se voisi ehkä olla, että jokin on todella kovaa mutta kuitenkin niin läpinäkyvää.
9. Miten kuvailisit itseäsi?
Olen iloinen, sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeentuleva
10. Oletko enemmän itsenäinen vai seurankipeä ihminen?
Vähän molempia. Välillä viihdyn yksinäni, mutta mitään en haluaisi tehdä yksin (esim. töitä). Tämä riippuu todella paljon tilanteesta jossa olen sillä hetkellä. Mutta varmasti enemmän olen seurallinen ihminen.
11. Mikä on pahin pelkosi?
Että menettäisin jonkun itselleni tärkeän ihmisen. 

Valitettavasti en haasta ketään, koska ei vielä niitä lukijoita ole. Ainut lukija itse haastoi minut, joten sekin meni siinä.

Ei kommentteja: