Sivut

14.3.2012

Pitkä ja punainen

Jos nyt hieman jaksaisin edes pureutua blogini pariin ja kertoa kuulumisistani.
Eli siis olen nyt sitten työtön joten ostelut saavat nyt hetkeksi jäädä, mutta olen saanut kaikki tarvarani purettua myös autostani, jota en millään meinannut jaksaa tyhjentää. Ja nyt työttömänä minulla on enemmän aikaa pureutua blogiin ja haaveisiini tulevasta.

Olen taas onnistunut päivittämään hiuksiani, otin pidennykseni käyttöön jälleen, mutta luulen että käyttö ei tule olemaan yhtä aktiivista kuin mitä se oli vuosi sitte. Värjäsin siis pidennykseni punaisiksi ja sain kuvaakin otettua niistä, omaa tukkaa pitäisi vielä värjätä, jotta ei jäisi niin näkyvaa rajaa.
Väri jota pidennyksissä käytin oli ostos kirpputorilta, hinta taisi olla 2,95€ ja olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen, ja hiuksistakin tuli hyvinvoivannäköiset.
Olen tässä myös keskittynyt meikkaamiseen enemmän ja kokeillut uusia juttuja minulle, kulmani kävin nypityttämässä vihdoin ja opettelin käyttämään kulmakynää. Olen kovasti innostunut silmien erilaisista meikkaustavoista, pääsääntöisesti olen vielä mustien ja harmaiden värien ystävä, mutta eiköhän se tästä.
Alla olevista kuvista näkyy viimein nuo eteisen matot, jotka näkyvät olevan vinossakin jälleen. Oikeanpeoleisessa kuvassa oleva paita on löytö facebookissa olevan ryhmän kautta, ja on sitten aivan ihana paita, kevyt ja jättää jopa selän paljaaksi, selllaisesta olen aina haaveillu.




Ei kommentteja: