Sivut

21.1.2012

Se ensimmäinen teksti...

Niin tätä ensinmäistä kirjotusta pitäisi sitten ruveta vääntämään, ehkä olis helpoin aloittaa siitä kuka olen ja mistä olen.


Eli siis olen Turusta kotoisin oleva nuori nainen, muutin Poriin v. 2005 äitini mukana, minulla on myös sisko ja veli.
Ja Julia vetelee innoissaan sipseja teveellisesti aamupalaksi.
Siinä olen minä sitten kokonaisuudessaan


Minulla on 2 vuotias tytär, syntynyt v. 2009. Olen eronnut lapsen isästä noin vuosi sitten ja Julia asuu isänsä luona ja on minun luonani joka toinen viikonloppu.
Ja olisihan se varmasti mukava tietää mistä aion blogissani kirjoitella.
Pääsääntöisesti ajattelin kertoa sisustusasioistani, kun olen juuri muuttamassa poikakaverini asuntoon, mikä on melko ankea, pääsen siis shoppailemaan.
Ja tietysti sivussa kerron omasta elämästäni, tyylistäni.
Tai ehkä simppelisti kerrottuna, kerron mitä mieleen juolahtaa.



Ei kommentteja: