Sivut

23.1.2012

Huominen venähti.

Nyt sain ne kuvat otettua vihdoinkin, koitan kertoa kuvista jotain, jotta kaikille selviää mitä kuvissa ajan takaa. Pahoittelen jo etukäteen kuvien huonoa laatua, kamerani kun ei ehkä ole paras mahdollinen minkään kuvaamiseen.

Eteisestä kohti keittiötä, muuta etetisessä ei oikeataan ole. Ostin sinne jokin aika sitten uudet matot Jyskistä.
Ja se erittäin ankea keittiö.. Inhottaa oikein olla ilman ruokapöytää.
Ja makuuhuone, siitä olen jo melko tyytyväinen, vain matot uupuvat. Ennen minun  ilmaantumista tänne, ei täällä ollut muuta kuin sänky ilman päiväpeittoa, tietokone ja televisio, muut mitä kuvassa näkyy olen joko ostanut tai tuonut kotoa.
Olohuonekin on vielä mitä on, hyllyt ja kasvit olen sinne ostanut, ilmapatja vaihtuu minun tuomaan sänkyyn mahdollisimman pian. 
Siinä kaikki lyhykäisyydessään, että vielä on tekemistä ja paljon, jotta minä olisin tyytyvainen.

P.S. Teen toisen postauksen tarkennettuna huoneista.

Ei kommentteja: